Blogg


For mange bedrifter er det svært lønnsomt å annonsere på resultatsiden på Google. Gjør du dette riktig, treffer du målgruppen direkte når de er i kjøpsmodus. Men hvordan fungerer det, og hva skal til for å lykkes? Det finner du ut av her!

Les mer

God synlighet i søkemotorene er ofte nødvendig for å selge produkter og tjenester på nett uten å bruke penger på annonsering. For konkurranseutsatte produkter og tjenester vil nettsiden din konkurrere om rangering mot konkurrenter for både betalte og ikke-betalte visninger i søkemotorene. Under finner du en liste over grunnleggende hensyn du burde ivareta dersom din bedrift ønsker å selge mer på nett ved å styrke bedriftens posisjon i søkemotorene.

Les mer

Foto og video blir stadig viktigere i dagens digitale historiefortelling, og vi ønsker derfor å styrke vårt byrå med dyktige filmfotografer. Er du kreativ, med evner til å fange og skape godt innhold gjennom linsa? Dyktig til å se de gode vinklingene og elsker å jobbe med kamera? Er dere kanskje et lite team som ikke klarer å skille lag? Da ønsker vi å høre i fra deg eller dere.

Les mer

Film i reklame og kommunikasjon

Av TIBE Drammen | Innhold | 17.11.2017 | Del på Facebook

Ved riktig bruk av film, til riktig målgruppe og til rett tid kan film og levende bilder oppnå stor effekt i markedsføring. Basert på kundens ønsker og behov, våre kreative idéer og forslag til løsning, budsjett og distribusjonsstrategi, kan vi velge det produksjonsselskapet som samsvarer best med kundens behov.

Les mer

Sosiale medier kan være en gullgruve for din bedrift. Der kan du kommunisere direkte med målgruppen din, engasjere, presentere, bygge tillit, og ikke minst selge produktet eller tjenesten din. Men hvor bør du være? Her får du oversikt over hvilke plattformer som kan være strategisk riktig for din bedrift.

Les mer

Strategisk kreativitet

Av TIBE Drammen | Kreativitet | 07.11.2017 | Del på Facebook

I en kreativ prosess er alt tillatt. Absolutt ingen regler whatsoever! Vi snakker lovløse tilstander. Uten kulevest. De store, de gode og de smarte ideene kommer ofte når man minst forventer det. Derfor kan man aldri regissere eller sensurere en kreativ prosess. Den skal være organisk. «The devil’s in the details». Or between them.

Les mer

Innholdsplan som gir resultater

Av TIBE Drammen | Innhold | 07.11.2017 | Del på Facebook

Å lage innhold er ikke nok i seg selv. Det er mange ting å tenke på. Innhold – eller «content» – kan være så mangt. All form for informasjon på hjemmesiden til din bedrift er i praksis innhold i en eller annen form. Her er ti tips i jakten på en god innholdsstrategi.

Les mer

Ting henger sammen!

Av TIBE Drammen | Innhold | 31.10.2017 | Del på Facebook

5 fordeler for bedrifter ved å kombinere innhold og performance. Unngå innsiktsiloer ved å kombinere innhold (artikler, tekster, weboppdateringer) med performance (webanalyse, nettsalg og annonsering).

Les mer

Vil du snakke med oss om ditt nye prosjekt eller idé?

Skriv inn din e-post så kontakter vi deg så raskt som mulig.

  • Dette feltet er for valideringsformål og skal stå uendret.