Eiendomskampanje
Næringsvekst 2020


Strategi, kreativ idé, grafisk produksjon, innhold, web og VR-briller med film og foto.

Read more

Eiendomsutviklere og investorer satser som aldri før i Drammen. Både lokale, nasjonale og internasjonale aktører tror på Drammen, og ser et stort potensial for vekst, utvikling og investering i Drammen by.

DrammenWorks Web Yield uttrykk

Oppgave

Hvordan posisjonere Drammen som et attraktivt sted å investere, etablere seg og drive næringsvirksomhet? På vegne av Næringsvekst 2020 og grupperingen av eiendomsaktører i byen, skulle vi løfte fram mulighetene, utviklingen og gi et tydelig svar på hvorfor eiendomsinvestorer fra fjern og nær bør investere i Drammen by.

Løsning

Det lønner seg å investere i Drammen, og det lønner seg å gjøre det nå! Eiendomsinvestorene ser på avkastningskravene, og avkastningskravene påvirkes av ytre og indre drivere for utvikling og vekst. Gjennom lokale og nasjonale kilder fikk vi svar på hvorfor akkurat de hadde valgt å investere i Drammen. Sikre kilder som kan bidra med sitt syn og sin kunnskap om hvorfor Drammen er attraktivt som investeringsobjekt akkurat nå. Grafisk uttrykk ble utviklet med hensikt å skape stoppeffekt hos investorer og utviklere. Referanser og kilder på «hvorfor investere», ble lagt på en informativ og tydelig nettside med spreding og annonsering i sosiale medier (Facebook og LinkedIn). Selve lanseringen ble lagt til Eiendomsdagen 2017 – en dag hvor eiendomsinvestorene inntok Drammen. Besøkende fikk sin første introduksjon til eiendomskampanjen gjennom stand med informasjon og VR-briller. Mer kommer i 2018 – Drammen Works!

DrammenWorks Yield kampanjeuttykk

DrammenWorks VR briller Drammen

DrammenWorks Brekke Eiendom Kristoffer Brække

DrammenWorks Fevang Eiendom Ole Fevang


DrammenWorks Starwood capital group Nick Laird

Drammen works Yield kampanje

Resultat

Lanseringen av Drammen Works sin eiendomskampanje fikk godt med oppmerksomhet i perioden 12. til 20. oktober 2017. Målet med lanseringen var å tease litt om hva som vil komme utover i 2018, og det klarte vi. Med synlighet på stand under Eiendomsdagen 2017 forstår interessentgruppen at det nå skjer noe på eiendoms- og utviklingsfronten i byen. Med stort engasjement i sosiale medier (Facebook og LinkedIn) klarte vi å genere godt med trafikk inn til DrammenWorks.no og utvidet informasjon om lokale, regionale og nasjonale eiendomsinvestorer og utvikleres syn på hvorfor investere i Drammen. Så nå er det bare å jobbe på videre. I 2018 skal informasjonskampanjen rulles videre ut, og forhåpentligvis også generere konkrete leads til potensielle nye Drammens-investorer.

Team

Kristine Fossen Gabrielsen – Rådgiver/prosjektleder

Finn Erik Johannessen – Kreativt utrykk, design

Mette Johnsen – Web

Amanda Christine Chapman – Sosiale medier

Axel Andersen – Synlighet

Miljøbilde av kvinne

Kristine Fossen Gabrielsen

Rådgiver & prosjektleder

+47 416 15 126

Miljøbilde av mann

Finn Erik Johannessen

Kreativ leder & Art Director

+47 908 21 071

Miljøbilde av kvinne

Mette Johnsen

Art Director & illustratør

+47 474 60 313

Amanda Christine Chapman

Innhold & Sosiale medier

+47 416 98 123

Miljøbilde av mann i mariusgenser

Axel Andersen

Performance-spesialist

+47 958 47 438

Vil du snakke med oss om ditt nye prosjekt eller idé?

Skriv inn din e-post så kontakter vi deg så raskt som mulig.

  • Dette feltet er for valideringsformål og skal stå uendret.