Trude Wermskog Stormo

Av TIBE Drammen | Ukategorisert | 04.12.2017 | Del på Facebook

Godt rustet for nye innholdsutfordringer

Innholds- og performanceavdelingen vår har blitt ett hode rikere – og klokere. Trude Wermskog Stormo starter som senior innholdsrådgiver, og med seg på lasset har hun masse erfaring som innholdsprodusent hos MediaCom.

På fritiden er Trude svært ivrig langdistansetriatlet. På merittlisten har hun blant annet en 5. og en 7. plass i Norseman Xtreme Triathlon, og flere topplasseringer i Ironman-konkurranser.

I tillegg til å være usedvanlig aktiv, har Trude også lang erfaring innen markedsføring, og har jobbet med store og kjente merkevarer som blant annet Audi, Tine, Volkswagen, Nespresso og Fotoknudsen.

Med seg i bagasjen har Trude journalistikkutdannelse fra Mediehøgskolen Gimlekollen i Kristiansand, og har jobbet flere år som journalist – blant annet i Drammens Tidende og NRK.

I løpet av 2017 har TIBE Drammen satset stort på innhold og performance – to viktige fagområder innen digital markedsføring som har blitt slått sammen til ett fagfelt.

– Å produsere godt, engasjerende innhold blir stadig viktigere. Derfor smelter vi disse fagfeltene sammen slik at vi får maksimal utnyttelse av synergiene mellom egne, fortjente og betalte kanaler for våre kunder. Nettopp av den grunn er vi strålende fornøyd med å ha Trude tilbake i TIBE. Hun har lang erfaring med innholdsproduksjon, samtidig som hun forstår samspillet med distribusjon, sier Aleksander Gjøstein, rådgiver og leder for innhold- og performanceavdelingen.

Når vi jobber med produksjon av innhold er målet å til en viss grad løsriver seg fra reklamens tradisjonelle selgende uttrykksmåter. I god innholdsmarkedsføring blir kundens produkter eller merkevarer satt inn i en større sammenheng gjennom engasjerende historier og effektive fortellerteknikker, på en måte som oppfattes som relevant og nyttig for målgruppen. 

Synlighet og performance blir et stadig viktigere fagfelt i moderne digital kommunikasjon. Kontinuerlig analyse av data, trafikk og adferd bidrar ikke bare til mer effektive kampanjer, men gir også verdifull innsikt om hva kundene er interessert i, hva de synes er relevant og engasjerende informasjon, kort sagt hvordan man best kommuniserer med dem.

– Jeg har hatt litt over tre kjempefine år i MediaCom, og jeg har lært mye av å være på mediebyråsiden. Nå er jeg er veldig glad for å være tilbake i TIBE Drammen. Kombinasjonen av interessante kunder, store ambisjoner og ikke minst veldig fine og dyktige folk, gjorde det lett å komme tilbake. Jeg er veldig glad for å være en del av gjengen igjen, sier Trude Wermskog Stormo.

Vi ønsker Trude hjertelig velkommen tilbake til TIBE.


Av Amanda Christine Chapman

Tilbake

Vil du snakke med oss om ditt nye prosjekt eller idé?

Skriv inn din e-post så kontakter vi deg så raskt som mulig.

  • Dette feltet er for valideringsformål og skal stå uendret.